Monday, October 13, 2008

6 Tips Hafaz Quran "Kaedah Sistematik Penghafazan Al-Quran Bagi Golongan Bekerja"

Assalamualaikum  wrt wbt..


Pembaca yang dihormati sekelian, 

Jika anda mencari cara PRAKTIKAL, BERKESAN dan kaedah TERBUKTI untuk mudah menghafaz surah Al-Quran idaman, ebook ini adalah kesempatan yang PALING PENTING untuk anda miliki! 

Mengapa? Kerana ia akan membuka kesempatan yang tidak pernah anda fikirkan tentang ’menghafaz surah Al-Quran’.  

Segala yang saya katakan disini bukannya omongan kosong kerana ia memang sudah TERBUKTI!. Tetapi malangnya, ramai diantara kita hanya ’memendam rasa’untuk menghafaz surah Sajadah, kerana mereka sebenarnya tidak mengetahui ’clue’ bagaimanakah teknik yang berkesan, dan apakah kaedah ’step-by-step’ untuk menjayakannya.

Melalui 6tipshafazQuran, Peluang sudah terbuka untuk anda memindahkan isi kandungan Al-Quran yang berada di hujung Almari buku, terus ke dalam hujung ingatan anda!

Kini, peluang untuk anda menggantikan surah ’3 Qul’dalam solat kepada surah yang lebih panjang sudah terbuka......miliki ebook ini segera :

Hanya RM20.00 sahaja

Dapatkannya sekarang juga...

================================================

Lakukan Tempahan Anda Sekarang!

Anda boleh melakukan bayaran RM20 kepada saya dengan menggunakan pelbagai kaedah mudah untuk mendapatkannya segera. Sila ikut arahan secara terperinci supaya tiada kelewatan dalam menerima buku anda.

================================================

Pembayaran Melalui Akaun Maybank!

Langkah 1: Deposit RM20 Ke Akaun Maybank

Anda boleh lakukan pembayaran dengan pergi ke mana-mana cawangan Maybank sekarang dan melakukan pembayaran RM20 ke dalam akaun bank seperti tertera di bawah. Anda boleh lakukan samada pembayaran melalui mesin deposit tunai (CDM), pemindahan wang melalui mesin ATM, deposit tunai di kaunter bank atau melalui Maybank2U.


 MAYBANK



Bagi pemegang akaun-akaun bank selain dari Maybank, anda boleh lakukan pemindahan GIRO/bank transfer ke akaun Maybank saya di atas.


Langkah 2: Melakukan Pengesahan Pembayaran

Setelah membuat pembayaran. Anda perlulah membuat pengesahan pembayaran dengan menghantar emel yang mengandungi maklumat pembayaran kepada babanaqiu@yahoo.com  

PENTING: Anda perlu menghantar email pengesahan sebaik sahaja anda memasukkan wang ke dalam akaun Maybank saya supaya saya mengetahui anda telah melakukan pembayaran. Kelewatan akan mengakibatkan kelewatan menerima produk saya.
 
Langkah 3: Memiliki Produk

Saya akan menyemak butiran pengesahan anda dalam masa 1 hingga 24 jam dan selewat - lewatnya 48 jam selepas pembayaran anda. Jika ternyata butiran bayaran anda adalah tepat dan betul, maka saya akan mengirimkan produk anda melalui alamat email yang anda daftarkan bersama saya.
 
Sebarang pertanyaan, boleh email saya : babanaqiu@yahoo.com

==============================================================================

Pembayaran Melalui Pos!

Langkah 1: Hantarkan Bayaran Melalui Pos

Sila hantar wang pos/kiriman wang pos/cek/bank draf/tunai bernilai RM20 ke alamat berikut :

Nor Irwan Bin Zulkafli

No 11 Jalan 1/3

Taman Ixora, Bandar Baru Salak Tinggi,

43900 Sepang, Selangor Darul Ehsan.

Pastikan anda sertakan sekali kertas A4 yang mengandungi: 
nama penuh anda
alamat email anda



Bagi yang berada di Brunei, Singapura dan Indonesia, anda boleh menghantar wang pos di dalam nilai matawang anda sendiri bersamaan nilai dengan RM20. Anda juga boleh menghantar tunai dalam nilai yang sama.
 

Langkah 2: Melakukan Pengesahan Pembayaran

Setelah membuat pembayaran. Anda perlulah membuat pengesahan pembayaran dengan menghantar maklumat pembayaran kepada emel babanaqiu@yahoo.com.

PENTING: Anda perlu menghantar emel pengesahan sebaik sahaja anda menghantarkan bayaran anda kepada saya. Kelewatan menghantar emel pengesahan akan mengakibatkan kelewatan menerima produk saya.
Pastikan e-mail yang dihantar adalah tepat kerana buku akan di hantar ke sana.


Pengesahan Pembayaran Di Bawah
 


Langkah 3: Memiliki Produk
Saya akan hantar email dengan maklumat buku anda sebaik sahaja saya tunaikan kiriman anda di atas. Jika ternyata butiran bayaran anda adalah tepat dan betul, maka saya akan mengirimkan produk anda melalui alamat email yang anda daftarkan bersama saya.

 

===========================================================================
   
  
Emel Pengesahan!

PENTING: Emel ini hanya untuk bayaran melalui Maybank, Interbank dan Pos sahaja. Sila pastikan emel yang dihantar lengkap dengan butiran berikut dengan betul ;  

 


1)  Nama Penuh Anda :
2)  Alamat Email :
3)  No Telefon:
4)  Alamat Surat Menyurat:
5)  Kaedah Pembayaran :
6)  Tarikh Bayaran Dibuat :
7)  Masa Bayaran Dibuat :
8)  Jumlah Bayaran :
9)  Bukti Pembayaran :


( Sila copy & paste maklumat transaksi pembayaran anda jika anda menggunakan maybank2u. Jika anda menggunakan ATM Deposit/ATM Transfer, sila masukkan maklumat masa transaksi, nombor reference tarikh serta lokasi ATM )



2 comments:

BellViva said...

salam..emm ustaz ni dh jadi bisnessmann tuh,,bg free satu leh ustaz....

THE EMPEROR OF CACINSTER said...

ha'ah..harga kawan2 ustaz..bagilah 100% diskaun..banyaaaaak pahala tu ustaz..